Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення товарів належної якості Наш магазин робить все для того, щоб Ваш онлайн-шопінг був максимально приємним та розробили максимально просту та зручну процедуру повернення. 1. Зв'язатися з нашими менеджерами за телефоном: +380664435283 Або написати нам листа на нашу електронну адресу i.shop.net.ua@gmail.com, попередньо в темі листа написати «Повернення» та Ваш номер замовлення. 2. Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку пломби, ярлики та етикетки, що відносяться до товару; 3. Надіслати нам назад товар через службу «Нова пошта» БЕЗ післяплати; 4. Якщо товар не відповідає заявленим на сайті характеристикам, товар несправний або Вам надіслали не той товар – усі витрати за послуги «Нової пошти» оплачує магазин. Якщо справний – і Вам не підійшов – усі витрати оплачує відправник.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.